RINGTREENING

Treeningu eesmärk on koormuse andmine tervele kehale. Oluline on harjutuste sooritamise tehnika ning koormuse andmine vastavalt treenija võimetele. Treeningul sooritatakse harjutusi nii oma keharaskusega kui ka väiksemaid vahendeid (kettad, hantlid, hüpitsad, pallid jms) kasutades.

Trenn algab soojendusega, seejärel teeme tutvust tunnis kasutatavate harjutustega. Treening toimub stiilis 45-60 sekundit tööd, 15 sek puhkust, mille järel liigutakse edasi järgmisse punkti. Punktide arv on varieeruv, niisamuti ka tehtavate ringide arv. Trenni lõpus teeme enamasti kõhu- ja seljalihaste harjutusi ning lõpetame venitustega.

ESIMENE NÄDAL TASUTA! 
1x – 5€/kuutasu maksjatele lisatreening 3€
kuutasu – 25€/3x nädalas + tasuta jooga!
kuutasu – 35€/ piiramatu

Treening on sobilik nii naistele kui meestele, noortele ja vanematele.
Treeningu kestus: 45-60min

Trennid toimuvad:
E    8.15-9.00 (Triin); 19-20 (Marielle)
T    19-20 (Triin)
K    8.15-9.00 (Triin); 19-20 (Triin)
N    19-20 (Triin)
R    18.15-19.00 (Triin)
P    19-20 (Marielle)

Liitu Facebookis ka grupiga Ringtreening Madixi Spordimajas.

LASTE RINGTREENING ON SAMA SÜSTEEMIGA, KUID AJALISELT ON HARJUTUSTE KESTVUS LÜHEM NING HARJUTUSED KOHALDATAKSE VASTAVALT LASTE VANUSELE. ROHKEM HÜPPAMIST JA JOOKSMIST NING VÄHEM RASKUSI. Laste ringtreening toimub hetkel ÜKE treeningute osana neljapäeviti 16.00-17.00.