Ringtreening

Treeningu eesmärk on koormuse andmine tervele kehale. Oluline on harjutuste sooritamise tehnika ning koormuse andmine vastavalt treenija võimetele. Treeningul sooritatakse harjutusi nii oma keharaskusega kui ka väiksemaid vahendeid (kettad, hantlid, hüpitsad, pallid jms) kasutades.

Trenn algab soojendusega, seejärel teeme tutvust tunnis kasutatavate harjutustega. Treening toimub stiilis 1 min tööd, 30 sek puhkust, mille järel liigutakse edasi järgmisse punkti. Punktide arv on varieeruv, niisamuti ka tehtavate ringide arv. Trenni lõpus teeme kõhu- ja seljalihaste harjutusi ning lõpetame venitustega.

Treening on sobilik nii naistele kui meestele.
Treeningu kestus: 1 h

* Maksimaalne inimeste arv: 15

E 19:30-20:30       E, K, R toimub trenn kui on vähemalt 4 huvilist. Anna endast märku treenerile!
T 19:00-20:00      Liitu Facebookis ka grupiga Ringtreening Madixi Spordimajas.
K 19:30-20:30
N 19:00-20:00
R 19:30-20:30
L –
P 18:00-19:00