Ringtreening

Treeningu eesmärk on koormuse andmine tervele kehale. Oluline on harjutuste sooritamise tehnika ning koormuse andmine vastavalt treenija võimetele. Treeningul sooritatakse harjutusi nii oma keharaskusega kui ka väiksemaid vahendeid (kettad, hantlid, hüpitsad, pallid jms) kasutades.

Trenn algab soojendusega, seejärel teeme tutvust tunnis kasutatavate harjutustega. Treening toimub stiilis 45 sekundid kuni 1 minut tööd, 15 sek puhkust, mille järel liigutakse edasi järgmisse punkti. Punktide arv on varieeruv, niisamuti ka tehtavate ringide arv. Trenni lõpus teeme enamasti kõhu- ja seljalihaste harjutusi ning lõpetame venitustega.

Esmaspäeval ja kolmapäeval vahetuvad harjutused iga kahe ringi tagant, teisipäeval ja neljapäeval tehakse samu harjutusi läbi kolmel korral. Pühapäeval võite oodata trennis midagi tavapärasest natuke erinevat, näiteks harjutused paarides.

Treening on sobilik nii naistele kui meestele, noortele ja vanematele.
Treeningu kestus: 1 h
Treener: Triin

E 19:30-20:30
T 19:00-20:00
K 19:30-20:30
N 19:00-20:00
R  –
L  –
P 18:00-19:00

NB! PÜHAPÄEVAL, 25.02. TRENNI EI TOIMU!

Liitu Facebookis ka grupiga Ringtreening Madixi Spordimajas.