RINGTREENING

Treeningu eesmärk on koormuse andmine tervele kehale. Oluline on harjutuste sooritamise tehnika ning koormuse andmine vastavalt treenija võimetele. Treeningul sooritatakse harjutusi nii oma keharaskusega kui ka väiksemaid vahendeid (kettad, hantlid, hüpitsad, pallid jms) kasutades.

Trenn algab soojendusega, seejärel teeme tutvust tunnis kasutatavate harjutustega. Treening toimub stiilis 45-60 sekundit tööd, 15 sek puhkust, mille järel liigutakse edasi järgmisse punkti. Punktide arv on varieeruv, niisamuti ka tehtavate ringide arv. Trenni lõpus teeme enamasti kõhu- ja seljalihaste harjutusi ning lõpetame venitustega.

Esmaspäeval ja kolmapäeval vahetuvad harjutused iga kahe ringi tagant, teisipäeval ja neljapäeval tehakse samu harjutusi läbi kolmel korral. Pühapäeval võite oodata trennis midagi tavapärasest natuke erinevat, näiteks harjutused paarides.

UUS! Alates sügisest on tunniplaanis ka hommikused trennid. Treeningu kestus 45 min. Uksed avatakse 7:15. Trenn toimub kui trennile eelneva päeva õhtul kella 22:00ks on end kirja pannud vähemalt 4 inimest. Facbooki grupis on iga hommiku kohta postitus, kuhu tulijad panevad oma nime kirja.
Kes Facebooki ei kasuta aga soovib hommikuses trennis osaleda, võib oma tulekust teatada ka eelnevalt trennis või helistades/sms saates tel 56621936.

Treening on sobilik nii naistele kui meestele, noortele ja vanematele.
Treeningu kestus: 45-60min
Treener: Triin

Liitu Facebookis ka grupiga Ringtreening Madixi Spordimajas.

TÄHELEPANU! 18.-28.oktoober on treener ära.
22. ja 23.oktoobril on ringtreeningu asemel JOOGA! Ülejäänud päevadel toimuvad tavatrennid.